• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Nisse98
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 1 480
N

Nisse98

hur är dem i storleken?? jag har hört att dem ska vara lite stora men hur?? vilken storlek motsvarar ungefär en vanlig 34??

Sv: JW jackor

Hm jag har XS tror jag o den e väl som 36 kanske? Brukar nog ha XS eller 34-36 i jackor tror jag. Så jag tkr nog dom e hyffsat normala i stl. Superbra o snygga oxå :love:

va?? med flaggor?? näe, de thar jag nog missat?? du har möjligtvis ingen bild eller länk :angel: jag hade tänkt att köpa en röd, tycker dem är fina och så sak jag ha en svart JW hjälm med :) (har krashat min gammla lite väl mkt)

teamjacketsml.jpg

Jag tycker dom e lite roliga.

Det tyckte jag också först men nu har jag vant mig. Som med allt annat haha. Jag måste ju ha allt som e nytt :D

hmm, jag vill nog ha en traditionell, den där ser ut som en "rallyjacka" och min häst är ingen rallyhäst ;) mer än liten busunge :p det var liet "för mycket" på dem, men man vänjer sig nog för det är säkert många som kommer börja ha sånna...

Jackorna påminner om en dräkt som en kille har i ett racingspel min pappa har (som för övrigt är riktigt kul och rollfiguren är riktigt snygg :D)
Oops gled ifrån ämnet :p

förresten, jag har kommit på att jag undrar vem du är...(Zlatan) jag borde ha sett dig på ngn tävling! (fast min häst är ju skadad nu, har bara en :()

Var brukar du tävla? Vilka klasser? Det är nog rätt många som har sett mig utan att veta om att det e jag. ;) hehe

Jo, jag vet, kan den dära sidan utantill typ. Men jag tror nästan att den är mer gjord för att typ ha på sig i stallet å så, inte direkt ridas med ständigt.

Hur länge har de funnits i affärerna? Det stod för typ en vecka sen att de skulle komma ut i oktober...

Den kom för ca 2 veckor sedan till Skara Hästsport.
Vad menar du med att ha den i stallet och inte på sig när man rider? Jag har mina JW jackor både i stallet och när jag rider? :confused:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Vad säger ni om storlek på Animo- kavajer? Italiensk 40 sägs ibland vara motsv 34 och ibland 36, beroende på var man läser...
Svar
3
· Visningar
423
Senast: Freazer
·
Utrustning Är jackorna i Top Reiter små i storlek?
Svar
3
· Visningar
174
Senast: Ajda
·
Utrustning Ska beställa ett EquoIQ stalltäcke, hur är storleken på dem? Har hört att de är stora? Min häst har 140 på Amigo stalltäcken och 145...
Svar
1
· Visningar
219
Senast: EZMK
·
Utrustning Har idag en Dominus som är vid i bomvidden, men jag funderar på om den är lite lite för rak, har kollat på en Jaguar bomvidd 28 (vid?)...
Svar
2
· Visningar
227
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka