• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Iadorehumlan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 650
I

Iadorehumlan

Då var det dags igen :D Lady 3år ! Så behöver lite tips lady själv är en blandning (schäfer/Labbe, Rottwieler/Dobermann) & de som kommer är en golden, en pitbull, 3 japanese chin, 2 dansk svenska gårdshundar/jack russell & 1 whippet & en tax (samt rumskompisen) schäfer så vi blir en ca 10 hundar & 15 mäniskor. Vad kan man göra/ äta? Till mäniskorna är det OBS vegetariskt som gäller (är veg själv df) & hundarna då? Jag vet verkligen inte vad vi skall göra har tänkt på tävling som förre gången (agility/lydnad/utställning) men då var vi bara 5 stycken hundar & 6 pers. Så hur gör ni när vovvan/vovven fyller år?

Sv: Kalas!

Jag har inte kalas mer än att hunden får ett ben och en pannkaka eller nåt sånt. :)

Oj.. Jag ger som glee sa hunden i fråga ett ben eller en liten tårtbit eller nått.. Ställer inte till med värsta kalaset..
men men det är ju person till person ^^

Vår hund gillar paket med nåt matluktande i, typ korv. Hon strimlar pappret på nolltid och har skitkul. Det är fest för henne.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 997
Senast: Maniac123
·
Hundavel & Ras Hejsan, Behöver lite hjälp men tips på raser. Jag har börjat se mig om efter min nästa hund som jag ska inskaffa mig om något/några... 2 3
Svar
42
· Visningar
4 987
Hundavel & Ras Med inspiration från tråden "Hur "försvarar" man köp/avel av osunda raser?" så vore det kul med en lista på raserna och hur sund/osund...
Svar
5
· Visningar
7 191
Övr. Hund Tänkte bara skriva hur mkt jag gillar italiensk vinthund, whippet, chihuahua, Dvärg pincher, westie, jack russel, schäfer, dobermann...
Svar
4
· Visningar
835
Senast: Torktumlare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka