• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare sarali
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 803
S

sarali

Kallt om låren nu på vintern, någon som vet var man kan köpa typ fleece/mikrofiber-långkalsonger med tunnare tyg från knäet och ner??gärna i sthlm! tack! :cool:

Sv: Kallt

bra fråga!!! jag vill också veta (fast gärna i närheten av Gbg.):)

Jag har ett par ridtermokalsonger som är förstärkta på knä och rumpa men som bara har ett tunt muddtyg från knä och ned över foten. Mkt bra!! :smirk:
Tyvärr köpte jag dem på utförsäljning men det borde väl finnas liknande på ridaffärer eller granngården?

Annars kan du om du vill köpa termochaps, då de är väldigt smidiga att röra sig i, lätta att ta av samt värmande!

Intersport har ett tunt fleece underställ som kanske passar.
De har ju butiker lite överallt. Annars kan jag rekomendera H**ks läderchaps. Har bara tunna ridbyxor under och fryser inte.

jag har ett par jacson lånkalsonger i sånt material dom är faktiskt jättebra! :p

Tack för tipsen, det låter som att vanliga fleece-långkalsonger är att satsa på... chaps kan jag tyvärr inte ha in mitt jobb, inte riktigt reglementerat! =)

Liknande trådar

Utrustning Jag gillar montagehandskar men har aldrig riktigt hittat några favoriter. Jag gillar att ha ett ställe att köpa samma modell på hela...
Svar
13
· Visningar
761
Senast: jemeni
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 424
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 803
Senast: ildiko
·
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 130
Senast: Majjijann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka