Kan jag rida Dponny?

• Ridning
  • Trådstartare Trådstartare Nataliiie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 097
Status
Stängd för vidare inlägg.
N

Nataliiie

Hej, Jag ska snart köpa en ny ponny, eller jag vet inte om jag kommer bli för lång och skulle vilja ha lite hjälp av er på buke.
Jag är ca 163-165 och undrar om jag skulle kunna köpa en d ponny att ha o tävla i 4 år till. (är 14 år).
Har gjort tester för hur lång jag ska bli och dom säger att jag ska hamna på ca 166, kanske 168 men de trodde dom inte.
Rider stor Bponny utan problem (ser väl lite lång ut men inte farligt alls, känns bara fel.)

Tror ni att jag skulle kunna rida d ponny några år till?
Inte så kul om man köper storhäst o börjar tävla mot ridlärarna på min gamla ridskola (he-he)

Snälla hjälp mej.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag har en 6 årig dotter som fått låna ett sött o snällt Welsh ponny sto som vi ev ska köpa. Pigg men lydig är ponnyn. Hon har...
Svar
8
· Visningar
1 305
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Jag är så sugen på att ha egen häst igen, men skulle isf vilja ha en häst som mitt barn också kan rida på ibland. Barnet är knappt 120...
Svar
18
· Visningar
1 663
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Hej, jag är 13 år och älskar hästar. Och jag vill Så gärna ha en egen ponny. Men jag vet inte om jag är redo för en egen ponny. Jag har...
Svar
9
· Visningar
1 268
Senast: Freazer
·
Ridning Hej. Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av... 2
Svar
36
· Visningar
3 095
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Hiss eller diss - del 6

Hund, Katt, Andra Djur