Kan jag se vilka jag ignorerat på Facebook?

Lovisaleonora

Trådstartare
Ja, enklare kan det väl frågan inte ställas. Finns det något sätt att se vilka jag ignorerat på Facebook? (inte blockerat alltså, utan ignorerat förfrågan)

Sv: Kan jag se vilka jag ignorerat på Facebook?

Den frågan bör väl ställas på FB?

Det hör till god netikett :angel:

Det var många ord för att säga absolut ingenting, jag kan inte se var netikett kommer in i den här frågan?

De har inte ens hjälpfunktion på svenska, du är hjärtligt välkommen att hitta en adress att ställa frågan till.

Konstigt!

På min FB kan man iaf ställa frågor och få svar genom hjälpcentret, på svenska :angel:

Se till så du har svensk version inställd så hittar du hjälpcentret under inställningar. :idea:

Och om du läser texten så ser du att de bara har FAQ på svenska, inte hjälpfunktionen.

Kan vi komma från den här diskussionen nu, du verkar inte ha något att tillföra.

Minns du vilka du lagt till?
Ofta så ser man om personen nekat en om man går in på vänner och väljer "alla vänner" (i listan högst upp; startsida - profil - vänner - inkorg". Har du blivit nekad så försvinner personen från den listan.

Förstod du vad jag menade nu?

Om jag blivit nekad kan jag lätt få upp listan på vilka förfrågningar jag har ute, men jag är intresserad av att se vilka jag själv nekat.

Liknande trådar

IT & mobiler Försöker hitta information om hur man utan att blockera en person kan ställa in så att man inte får några notiser från den människan...
Svar
3
· Visningar
519
IT & mobiler Finns det något sätt att se vilka album varje bild ligger i? Jag har massor av album och många av bilderna ligger i flera album och jag...
Svar
9
· Visningar
359
Senast: Lyan
·
Mat Google är inte min vän i den här frågan. Jag vill göra kålpudding, men vill pga matlåda inte äta kokt potatis till, finns det någon som...
Svar
12
· Visningar
791
Senast: Magnum
·
Juridik & Ekonomi Finns det några fallgropar att fastna i som hyresgäst om man hyr bostad av en privat hyresvärd? Alltså, kan man som hyresgäst råka illa...
Svar
15
· Visningar
1 239
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka