Kan någon gissa åldern?

jerseyko

Trådstartare
På min kisse via en bild på hans tänder?

Han hittades med 2 systrar när skolan började, det var väl runt den 20 augusti.

Bilden är tagen idag.

phpk5hxqb.jpg

Sv: Kan någon gissa åldern?

Hejvild gissning på 7 månader?
Tänkte på mjöltanden man ser som är påväg att lossna, och den nya som kommer..

Sv: Kan någon gissa åldern?

Kanske stämmer, det är ju 5 månader sen de hittade kissarna. Men jag frågade aldrig om de hade öppnat ögonen då och hur mkt de rörde sig. När vi var dit och kollade på honom så for de runt som tokar och brydde sig inte speciellt mkt om sin mamma ;)

Framtänderna ser oxå ut att vara mjölktänder, de ser himla mjuka ut mot de stora kissarnas framtänder, men jag ser inte om det är några nya tänder påväg bakom dem (om de tappar i fram oxå?)

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
37
· Visningar
2 282
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
529
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag tror min katt börjar bli lite understimulerad nu på vintern. Hon är ensamkatt eftersom mobbat ut andra katter i tidigare hem. Och nu...
Svar
2
· Visningar
570
Senast: escodobe
·
Övr. Katt Hallå på er! Av en slump så hittade jag till Bukefalos och kände vilken jackpott! Ni kanske kan hjälpa mig. Är i grunden egentligen en...
Svar
6
· Visningar
633
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31