Kan någon hjälpa mig med min häst stam?

L

lindab87

Tänkte höra om någon kan hjälpa mig med lite info ang min hästs stam. har fått fram lite info men skulle gärna vilja veta mer ? Kanske finns någon där ute som har mer koll än jag och som är bättre på att leta info.
Hans pappa är fullblod och heter Zingaro xx
Fler i pappans stam är parole board xx , sing sing xx, good effort xx, zigeunerart xx, asterios xx, och zigeunermaid xx.

mamman är brandenburger och heter alexis med i hennes stam finns, adamo I (barndenburger), adept 2603(hannoveranare), heidebiene(brandernburger), elusa(brandenburger), elkadi(trakener), karena(brandenburger).

Är det någon som har någon info om dessa hästar el vet någon bra sida där jag kan leta? All info är väldigt tacksam ! Skulle väldigt gärna vilja se bild på hans mamma och pappa !
 
Sv: Kan någon hjälpa mig med min häst stam?

Nu får man ju inte länka i forumet, så jag ger ett litet tips istället; Googla på allpedigree, så kommer det upp en sida där man kan söka vidare på hästnamn. Hittar din hästs pappa direkt, och det finns bilder på en del av hästarna i hans stamtavla.
:)
Lycka till!
 
Sv: Kan någon hjälpa mig med min häst stam?

Allbreedpedigree är inte helt pålitligt eftersom vem som helst kan skriva in vad som helst.

Zingaro xx har du här: http://www.pedigreequery.com/zingaro3

(Jo man får länka i vissa fall).

Stoets stam känns bekant, är säker på att nån frågat om Adamo, Elkadi och Karena förut...prova sök efter den tråden här på forumet så kanske du hittar nåt mer.

Edit: Det var ju du som startade den tråden också... http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=1044383 Varför fortsätter du inte i den då??
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

L
Avel Tänkte höra om någon kan hjälpa mig med lite info ang min hästs stam. har fått fram lite info men skulle gärna vilja veta mer ? Kanske...
Svar
2
· Visningar
1 034
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp