Kandar, brunt helst rundsytt

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Nesslan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 175
N

Nesslan

Jag behöver all hjälp jag kan få med att hitta ett brunt kandar, gärna rundsytt. Gillar verkligen Pfiffs men de finns ju tyvärr inte i brunt.
1000-tack på förhand!

Sv: Kandar, brunt helst rundsytt

Jag har också tittat på ett Pfiff och min tränare ska fixa det till mig i brunt, men då kostar det mer men det känns som det kan vara värt det!

Passier?
Jag var o klämde på ett rundsytt härom veckan, tror det var från Hubertus faktiskt, helt okej.

Åh, det lät ju bra. Får man vara nyfiken och fråga hur mycket extra du får betala. Jag har iofs redan köpt ett och det blev inget rundsytt men jag lyckades hitta ett i superkvalite till ett bra pris och snabbt.

Jag vet inte riktigt än men jag vill verkligen ha det så då får det kosta. Ser kandar som nåt man har riktigt länge men kan tänka mej att det kommer att kosta cirka 1500 kr. Men då är det lite kompis rabatt. Ska även få ett träns special sytt från pfiff, dom har ju inga snygga träns i brunt med bred nosgrimma. Så det blir egen design ;)
Vad köpte du för nåt?

Jag tyckte att Pfiff såg jättefint ut på bild och tänkte köpa ett sådant kandar (rundsytt), men när jag sedan fick känna på det i verkligheten blev jag inte alls så imponerad... :smirk:
Tyckte inte att sömmarna till det rundsydda var alls välgjorda. Tyckte inte kvalitén var helt hundra heller och detta kandaret som jag kollade på kostade ändå 2100 kr.
Så det vågade jag inte köpa... Kan ju ha varit ett måndagsexemplar dock...

Det slutade med att jag köpte ett rundsytt Otto Schumacher i stället. Finns i både svart och brunt och i många utföranden. ;)

Liknande trådar

Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 203
Senast: sweep
·
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
585
Senast: skiesabove
·
Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
222
Senast: sweep
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
651
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10
  • FÅRtråden