Kandar, brunt helst rundsytt

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Nesslan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 162
N

Nesslan

Jag behöver all hjälp jag kan få med att hitta någonstans där man kan köpa ett brunt kandar, gärna rundsytt. Sverige eller utlandet spelar ingen roll. Ett begagnat i bra kvalitet är också ett alternativ.
Vill gärna att det ska vara hakar på sidostycken och tyglar. Gillar verkligen Pfiffs men de verkar inte finnas i brunt.

1000-tack på förhand!

Sv: Kandar, brunt helst rundsytt

Passier, Döberts, Schumacher och Farmland har garanterat!
Tolga har säkert också, alla de finns (eller kan beställas) från hästgallerian, first & second häst och så tror jag att Sadelkammaren i Bromma kan ordna dem åt dig också.

Annars tror jag Jacson har hyfsade också, finns i svart/svart, brunt/brunt, svart/vitt och brunt/vitt och med mässing eller silverspännen... runt 500 lappen.

Tack allihop! Jag letar vidare i denna nya djungel. :bow:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 741
Anläggning Måste kolla om detta är en vind som blåser över hela Sverige, eller om det bara är i Örebrodistriktet. I den klubben som jag är med (än... 6 7 8
Svar
144
· Visningar
12 585
Senast: FannyN
·
Hundavel & Ras Hej, Min sambo och jag ska skaffa hund och läser allt vi kommer över om olika raser. Men vill gärna ha lite "verklig" input också och...
Svar
16
· Visningar
1 662
Senast: Korekatten
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
1 166
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår
  • Uppdateringstråd 31