Kandar Leonardo

hille

Trådstartare
Är det någon som har erfarenhet av kandar Leonardo? Jag undrar mest över hur läderkvalitén är.
Mvh. Hille

Sv: Kandar Leonardo

Har du något annat tips? Glömde säga att jag gärna tar emot förslag om någon har nåt billigt kandar de är nöjda med, måste vara under tusenlappen...

..Jag såg ett Hubertus träns för typ 600 häromdagen, men om det var kandar kommer jag inte ihåg... Hööks har ett för 500, det är hyfsat snyggt för att vara så billigt. Har bl.a. hakar istället för spännen. Kvaliten verkar väl vara sådär, men det är väldigt billigt med tanke på att man får med tyglarna.

Jag håller med centaur. Har själv ett träns från Jacson och för det priset tycker jag man ska vara nöjd med kvalitén. Helt ok läder men inget kvalitétsläder, men det är i alla fall mjukt, har skaplig passform fast min vanliga aachennosgrimma som medföljde tränset var väldigt liten i storleken men jag köpte en lös remont som har funkat bra.

Om du ska till Euro Horse så skulle jag dock kolla där. Finns mycket träns och kandar där, så urvalet är stort och har du tur kan du göra ett riktigt kap! Fördelen är då också att du kan känna om det är mjukt och hur kvalitén verkar vara etc. För en tusenlapp borde du hitta vad du söker menar jag. Annars är Jacsons dock helt ok.

Liknande trådar

Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som... 2
Svar
31
· Visningar
2 227
Senast: Reshästen
·
Utrustning Hej Har problem med kondens i taket på transporten. Tänkte att det kunde avhjälpas med en takventilation, liknande sådan som finns...
Svar
6
· Visningar
343
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 910
Senast: Görel
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Dalmatiner
  • Valp 2025