JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Övr. Djur
Trådstartare
Trådstartare
Kissable
Startdatum
Startdatum
6 Nov 2007
Svar
Svar
0
Visningar
Visningar
1 908
Hej
Hur gammal ska en kaninhane minst vara för att para en hona?
Jag vet att honorna ska paras mellan 7-10 månader, alltså inom 1år, men vet inte vilken tid som är bäst för hanen.
Tacksam för svar
Övr. Djur
Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Däggdjur
Hej.
Två renrasiga ej besläktade Hermeliner fick en kull i dagarna med 3 dödfödda och missbildade ungar. Det var hennes första kull och...
Övr. Katt
Vi har en hona på 10 år, hon har fått två kullar för länge sen där vi har behållt en hane som nu är 8 år. Nu fick vi en ny kattunge för...
Katthälsa
Hej.
Jag undrar hur säkra alla hem-test för Gardia är?
Jag har 7 katter, testade en på måfå som inte har symtom. Enligt testet är han...
2
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Nu äntligen fick Sparky gå på toa och bajsa. Försökt 4 gånger under dagen.
Då kan jag slappna av lite, men ändå inte för något är...
Hoarfrost
15 minuter sedan
Svar: 1 182
Visningar: 62 472
Katt
Hur tycker du att din hund ser ut?
Övr. Hund Jag skulle inte beskriva shiban som söt i den bemärkelsen, typ sockersöt, men vi ser ju alla våra hundar olika! :D
Sel
18 minuter sedan
Svar: 50
Visningar: 1 822
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund En dag då vi här hemma är lite små sjuka. Jag har feber men har tvingat mig ut i regnet för att fixa i trädgården. Jag får verkligen...
Lillefrun
44 minuter sedan
Svar: 1 382
Visningar: 84 597
Hund