Bukefalos 28 år!

Kaninungar!

C

Calenfiriel

Jaaa, det blev som jag ville, imorn ska Fia hälsa på Putte :) och sen blir det bäbisar!
Jag har gjort iordning där hon ska bo och allt, och hon trivs jättebra. Undrar om hon kan lista ut varför hon får bo själv :smirk:
Jag ska lägga ut bilder på båda asap, dom är ljuvliga bägge två!
Fia är japantecknad och Putte är blåmaskad siames, båda hermelinkaniner. Undrar vad ungarna får för färg, har inte kollat upp det här med genetik så väl...
 
Sv: Kaninungar!

Åh, jag får prova att räkna på det! Är väldigt ringrostig :D Vet du föräldrarnas släktingars färger?
 
Sv: Kaninungar!

Lättare att veta om du vet släktingarnas färger. Men lite kan man ju ta reda på iaf :P
 
Sv: Kaninungar!

Hannen är färgavlad, så hans föräldrar borde vara siameser de också, och Fias mamma är albino och Fias pappa Stampe är japantecknad.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 215
Senast: Wonna
·
L
Träning fysiskt.. vet inte om tråden hamnar rätt nu men känner att jag bara behöver skriva av mig lite och kanske få några råd av kloka...
Svar
16
· Visningar
1 666
Senast: Kika
·
C
Övr. Djur Först måste jag berätta den glada biten: (OM DU INTE ORKAR LÄSA, MEN VILL HJÄLPA MIG MED PROBLEMET, RULLA NER!!) Min lille...
Svar
1
· Visningar
2 405
Senast: paradiset
·
Övr. Hund .. som antagligen inte kommer besvaras förrens imorn (ja, läs; idag). Nåja! Problem no. 1) Jag har två hundar hemma, en blandrastik...
Svar
3
· Visningar
703
Senast: Carla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp