Kaos i Word?

M

mammzan

Jag har nya Word 2007 på min dator,när jag skriver i ett worddokument så beter sig texten helkonstigt.Rätt som det är hoppar markören upp en bit i texten, eller så markeras hela stycken och kan bara försvinna.
Jag trodde att jag var ovan vid min nya dator, men idag var jag på Lärcentrat och min kurskamrat hade samma problem med sin dator, och LCs datorer var också helknäppa.:mad: Kan det ha kommit nåt slags virus till alla datorer med word eller:confused: jag är helt obildad vad det gäller allt sån här, men någon annan är säkert klokare!
 
Sv: Kaos i Word?

Jag gissar att det är en laptop du använder, och att du ibland råkar komma åt styrplattan under tangentbordet när du skriver. Då markeras texten, och om du då skriver något så ersätts det markerade med det du skriver.
 
Sv: Kaos i Word?

Jag gissar att det är en laptop du använder, och att du ibland råkar komma åt styrplattan under tangentbordet när du skriver. Då markeras texten, och om du då skriver något så ersätts det markerade med det du skriver.

Jag skriver på laptop, men på Lärcentrat är det stationära datorer, kan det vara nåt liknande då? (är lite datoranalfabet, jag vet;))
 
Sv: Kaos i Word?

Jag gissar att det är en laptop du använder, och att du ibland råkar komma åt styrplattan under tangentbordet när du skriver. Då markeras texten, och om du då skriver något så ersätts det markerade med det du skriver.

Precis vad jag tänkte också
 

Liknande trådar

Träning Har ett sto som är eller ska väl säga har alltid varit väldigt låg i rang och alltid den som har varit den mobbade. Hon har alltid...
2
Svar
30
· Visningar
5 590
Senast: Tussinussen
·
G
IT & mobiler Jag håller på att få en knäpp här! :mad: Gång efter annan krånglar Word genom att vägra öppna doc, vara omöjligt att skriva i, typsnitt...
Svar
3
· Visningar
794
Senast: Grazila
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp