Kåpstorlekar på Prestigesadlarna

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Alpin87
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 954
A

Alpin87

Är skillnaden stor? Jag har beställt en Hippos Dressage men sa aldrig någon kåpstorlek vilket jag såg att det fanns olika av. Är det bara olika längd eller vad är det som är skillnaden.

Om man nu inte har bett om någon speciell bomstrl, får man då strl M ???

Någon som har nån koll?

Large är standard! Och det är inte spec stort, italienska stl är som känd små.... Jag har L på min och det har min kompis på sina också, även om jag är nästan 20cm längre än henne. Vet inte hur mkt det skiljer mellan stl, men har du inte sagt nåt så får du og L skulle jag tro.

okej, vad bra, jag hoppas på att jag får L då också för jag är 173 cm lång så om jag skulle få S så hade det nog blivit väldigt litet tänkte jag.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
702
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 922
Senast: 13579vas
·
Hästvård Någon som varit med om något liknande o vill dela med sig? Kanske några ge råd/tips? Har såklart haft veterinärbesök o varit in på...
Svar
4
· Visningar
1 052

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hur tycker du att din hund ser ut?
  • Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Tillbaka