JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Karin om GP-Quantos: ”Han är dödsskön”
Moderator
Hästnyheter
Sweden Grand Prix by H&M på 1,55-höjder blev en succé för Karin Martinsen från Vårgårda. Karin och hästen Quantos slutade femma och var...
Hästnyheter
Framgångarna fortsätter för Karin Martinsen. Nu har hon blivit utvald till Young Riders Academy. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Efter ett år med Tiger G har Karin Öljemark sett en kurva som går stadigt uppåt. I dag blev det Breeders-seger och mer ska det bli. ”Han...
Hästnyheter
Irma Karlsson låg bra till som både etta och tvåa vid dagens 1,50 i Billdal när Karin Martinsen på Quantos gick in och nollade på en tid...
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Nu äntligen fick Sparky gå på toa och bajsa. Försökt 4 gånger under dagen.
Då kan jag slappna av lite, men ändå inte för något är...
Hoarfrost
2 minuter sedan
Svar: 1 182
Visningar: 62 457
Katt
Hur tycker du att din hund ser ut?
Övr. Hund Jag skulle inte beskriva shiban som söt i den bemärkelsen, typ sockersöt, men vi ser ju alla våra hundar olika! :D
Sel
5 minuter sedan
Svar: 50
Visningar: 1 807
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund En dag då vi här hemma är lite små sjuka. Jag har feber men har tvingat mig ut i regnet för att fixa i trädgården. Jag får verkligen...
Lillefrun
31 minuter sedan
Svar: 1 382
Visningar: 84 586
Hund
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Såg ut som Katt hade piskränder efter kvällens pass på väldigt blöt utebana🙈. Rider inte ens med spö... Hon börjar äntligen varva ner...
Fiorano
33 minuter sedan
Svar: 1 473
Visningar: 115 997
Grenar
Brunstproblem?
Ridning Hästens ägaren är också förbryllad.
Hästen har inte visat detta beteende tidigare, men under hennes ägo bara ridits sporadiskt och mest...
Tillis
Idag kl 20:38