JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Närmare 250 ekipage var anmälda till helgens Halloweenhoppning i ridhuset på Finserud utanför Åmål. Men långt ifrån alla kom till start. Hemmaklubbens tävlande gjorde helt okej ifrån sig, med tanke på att några av de mest rutinerade ryttarna saknades. ...
[prbreak][/prbreak]
Källa / Läs mer:
http://nwt.se/amal/pd-sport/2016/11/07/karlsson-vann-for-amal
Moderator
Hästnyheter
Lova Sundqvist från Mellerud tog brons i dressyr under ponny-SM för unga ryttare. Sundqvist tävlar för Vänersborgs Ridklubb, men är...
Hästnyheter
I morgon söndag blir det tävlingar för islandshästar på Finserud i Åmål. Ett 40-tals starter görs i fyra klasser och det flesta ekipage...
Hästnyheter
Nu till helgen arrangerar Åmåls ridklubb sin populära hopptävling Halloweenhoppet. Ponnyerna intar den läskiga banan på lördag och på...
Hästnyheter
Det är fel att beskriva islandshästar som trygga skogsmullar. Åtminstone enligt Erika Enroth som arrangerade söndagens inofficiella...
Sidan krånglar
Bukefalos Igår och idag har det hänt mig igen att jag har fått upp detta lite då och då:
503 Service Unavailable
No server is available to handle...
bettysmatte
Idag kl 20:14
Guldfasanerna
Övr. Djur Borde jag ha tänkt på, så är det förstås :idea: och ruvar hönan så får man helt enkelt(? 😅) plocka bort äggen fortare. Kan man ge hönan...
Asko
28 minuter sedan
Svar: 1 562
Visningar: 132 928
Djur
Husky från USA, tips och råd m.m
Övr. Hund Är det här en röd? Isåfall tog det mig 30 sekunder att hitta på blocket.
Nota
36 minuter sedan
Svar: 47
Visningar: 3 820
Hund
Tråden för spår
Hundträning I bruksspåret kan de både apportera apporten och ha en passiv markering (sitt, ligg eller frys). Vad man väljer är olika. En del väljer...
Brie
Idag kl 22:35
Svar: 554
Visningar: 46 534
Hund