Kartproblem på facebook

mandalaki

Trådstartare
En restaurang/ett hotell visar sitt läge via google maps på facebook. Om jag klickar upp den lilla kartbilden kommer jag dock hem till mig och meddelandet att jag inte kan få en vägbeskrivning. Och det förstår jag för adresserna ligger oftast i Grekland.

Vad har jag gjort för att åstadkomma detta? Jag vill inte ha vägbeskrivning men hittar inget annat val. Har klickat bort markören för ”min plats” men det hjälpte inte.

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 143
Senast: Cattis_E
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år... 14 15 16
Svar
311
· Visningar
27 783
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter att ha varit extremt stilla under ett par månader, och med tanke på att jag kommer att köra en motionsplan under våren, så var jag...
Svar
0
· Visningar
760
Senast: cassiopeja
·
Utrustning Kortar ner historien lite, vill mest se om någon hamnat i liknande situation och hur det löst sig. Jag hade ute en sadel på annons...
Svar
10
· Visningar
2 360
Senast: Draumsyn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka