Kastrera för f*n!

aemaria

Trådstartare
Det är en (el. flera) fräsar som stryker runt vårat hus. Morre har blivit jätteorolig och imorse upptäckte jag att den rackaren hade pissat i mina gympadojjor som stod ute på verandan! :mad: MMMmm så härligt ... Nog för att jag älskar katter över allt annat på denna jord, men inte så till den milda grad att jag vill gå runt och stinka kattpiss :crazy:

Ska det vara så himla svårt att boka tid hos veterinären, betala en skitsumma pengar för att få sin katt kastrerad och därmed minska antalet oönskade katter, slippa irriterade grannar samt få en katt som håller sig hemma mer?? Jag fattar f*n inte....

//a
 
Tydligen är det väldigt svårt... Konstigt att folk inte tycker det är ett bekymmer själva, men katten har väl antagligen inte ens en kattlåda inne :mad:
Personligen är jag mycket glad för att min gamle hane äntligen funnit såpass mycket ro i sig själv att han inte blir stressad och mår dåligt av grannens katt, som ständigt utmanar...
 
Jag fattar inte heller varför det skall vara så svårt att kastrera/sterilisera sin katt. Det gäller både hannar och honor!!

Jag älskar också katter över allting annat men min granne kanske inte gör det... Trött blir man i alla fall. Om jag hade haft mer pengar hade jag fångat in katten i fråga och kastrerat den själv!!!

//Camilla
 
Min karl fick sin skoterhjälm nedpinkad, och han märkte det inte förrän han tog på sig den! :crazy:
Hade kattdj***len varit i närheten hade vi fått gräva en grop.....
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp