Kastrerade katten börjar markera.

Poppinella

Trådstartare
Ja, vår ena kastrerade hankatt har börjat markera allt som oftast. Innan har det skett i ren protest och då har vi alltid kunnat tänka ut varför han gjorde det. Men nu är det när som helt och i princip varje dag. Han beter sig som om han är okastrerad.

Vad kan jag göra? Vi har ju tre katter till och det är säkert något som vi inte ser i deras relation till varandra. De andra är för övrigt två hanar och en hona, alla kastrerade.

Någon som har några tips så här på rak arm?

Senast ändrad:
Sv: Kastrerade katten börjar markera.

Putt putt samt att jag glömde skriva att vi använder Feliway redan, sedan snart en månad tillbaka.

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
792
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
37
· Visningar
2 083
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
750
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
1 137
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår