Katt in action

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Gefjun
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 17
  • Visningar Visningar 1 300
Sv: Katt in action

HAHA! :rofl:

söt katt du har och otroligt fina bilder du lyckats få! :) :love:

Haha, bästa bilderna idag! Helt underbara. Sitter och små-fnissar här hemma :D

Till alla: Tack! Tycker att de är roliga, det blir ju oftast att man tar kort på katten när de ligger o sover och sånt annars.

Jag o sambon skrattade också en hel del när vi lade in bilderna på datorn! Har en Olympus C-765 Ultra Zoom.

Vad kul! Jag är verkligen nöjd med den. Idag var jag o sambon ute och fotade fjärilar. Bilderna blev himla bra.

Ja jag har en Olympus nu med som jag varit nöjd med men den är så gammal att det var dags för en ny.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
37
· Visningar
2 072
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
563
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 107
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
535
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka