S

Silverstol

är väldigt lättroade djur.

Har precis slängt iväg fyra små pappersbollar som han sitter och håller koll på.
När han petar på den rör de sig ju, och oj! Då är det inte han som gör att de rör på sig, utan 'bollarna' själv.

Så nu springer han efter dem som han själv skjuter iväg. :D

Han är ju ändå trotts allt 12-13 år gammal eller så. :)
 
hehe. ja, väldigt. roliga att sitta och kolla på.
Sålänge de inte försvinner in i ett annat rum.
Då hör man dem bara hålla på. -lyssnar- :)
 
Haha. Det har jag inte råkat ut för. ;)


Nu tog han pappersbiten i munnen och försvann. Bara han inte äter upp den :devil:
 
Fast vi människor är ganska lättlurade osså, jag kan sitta och kolla på mina katter hur länge som helst då dom busar... :D :D
 
hehe.
men nu försvann han ner för trappen med den där pappersbollen, så nu kan jag inte sitta å kolla på han mer. :P
 
Min kattunge driver mig till vansinne snart, har varit här och busat hela kvaällen, så tillslut tog jag fram blomsprutan och nu är han som bortblåst. Behövde inte ens använda den... :D :D
 
när man gör rent kattlådan hittar man en massa intressanta saker som katten ätit upp.. :crazy: (jag har hittar lite trådar och snören som jag inte vet vart han hittar..)

han har även ätit upp en halv tops... och en kartongbit..

min katt är inte så smart...
 
haha. Det är altid lika intressant när katter spyr också.
-uäk-

Då man ser vad de får upp.. :crazy:
 
:rofl:

Min kise ÄLSKAR tops, och kan roa sig själv hur länge som helst om han får en... :D
 
Min äldste katt har den senaste veckan roat sig med att välta ner min palm från fönsterbrädet. Förstår inte att krukan håller...??

// Isa
 

Liknande trådar

Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 181
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Att avliva två älskade katter. När ingen enskild faktor är avgörande nog att definitivt ta det stora beslutet... men ackumulativet av...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
10 336
Senast: Murphy
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 112
Senast: Mabuse
·
Katthälsa Jag med familj har bott utomlands i sambons hemland under en del av föräldraledigheten i 3,5 månader. Under tiden vi har varit borta så...
2
Svar
22
· Visningar
3 713
Senast: Kaching
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp