Kattfälla i sthlm?!

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Liten_men_tuff
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 987
L

Liten_men_tuff

Någon som vet vart man kan få ta i en sådan? Har ringt till alla katthem , en del har som är utlånade och en del har jag inte fått svar från. Men vart mer kan jag ringa?

Har ringt till jägarförbundet, miljökontoret i huddinge + södertälje men inget där heller. :confused: Är i behov av en NU!

Sv: Kattfälla i sthlm?!

Liten_men_tuff skrev:
Någon som vet vart man kan få ta i en sådan? Har ringt till alla katthem , en del har som är utlånade och en del har jag inte fått svar från. Men vart mer kan jag ringa?

Har ringt till jägarförbundet, miljökontoret i huddinge + södertälje men inget där heller. :confused: Är i behov av en NU!

Nu bor jag ju visserligen inte i Stockholm, men när jag behövde ha tag i en kattfälla för att fånga in en vild hemlösing så ringde jag till kommunens växel & bad att få veta vem som hade hand om skyddsjakten i mitt område & de kunde guida mig rätt.

Sv: Kattfälla i sthlm?!

Har försökt ringa till min kommun, men de verkar inte ha så mkt "jakt" ingen har anning om nått utan bara kopplar mig vidare :crazy:

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 130
Senast: Skjøldur
·
Katthälsa Nu börjar det dra ihop sig efter att katten plötsligt blivit mycket sämre i sin artros och spondylos i höft och rygg. Hon är bara 8 år... 2
Svar
28
· Visningar
2 343
Senast: Kilauea
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
540
Senast: Krålus
·
Kropp & Själ Fick idag tid för operation, för jag behöver ta bort min gallblåsa. Tiden är om två veckor, och i brevet var det med papper där det står...
Svar
7
· Visningar
807
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka