Kattleksaker

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare soso
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 662
S

soso

Tänkte mig ett litet utbyte av roliga kattlesaker.
Detta är något som mina två katter älskar mest av allt:

En stor matta som jag hängt över en dörr,
där klättar de upp o ner och gör diverse cirkuskonster.

Få höra era! :bump:

Sv: Kattleksaker

Tack för tipset!! :bow:

Min ena katts favo är sugrör och en snör stump.
Den andra, hör å häpna, älskar stenar! Dekorations stenar, de släta som man ex finner i blomsterbutiker, de är skit kul att spela "land hocky" med!! Och tomma värme ljus hållare.

En annan favorit är ett presentsnöre som jag bundit fast i skaftet på en gammal fjädervippa och en toa rulle i andra änden.

I taket hänger ett elastiskt band med en "fågel" i andra änden. Den piper när katterna jagar den å bandet gör att den rör sig samt ger lite motstånd.

Liknande trådar

Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 182
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Jag sitter med världens ångest över att behöva flytta min älskade lilla katt, från hans trygga revir. Han kom till mig för 5 år sedan...
Svar
10
· Visningar
776
Senast: startpompe
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 119
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
501
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka