JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Kattras som inte "fäller"...
Övr. Katt
Trådstartare
Trådstartare
Generalen
Startdatum
Startdatum
30 Jun 2006
Svar
Svar
20
Visningar
Visningar
17 656
Sv: Kattras som inte "fäller"...
Gammal tråd, men... Nu har raggisarna börjat fälla
Jag kan inte vara hemma hos dem utan igenkliande ögon
Övr. Katt
Efter några år utan katt så funderar jag på att bli kattägd igen. Jag är uppvuxen med ett gäng huskatter, men efter att sista katten vi...
Övr. Katt
Inspirerad av trådar på hund och avelsforumen började jag fundera lite. Katter har redan den mest oseriösa avel som finns bland husdjur...
9
10
11
Hundavel & Ras
Jag vill ha en hund. Jag känner det som att jag varje dag går miste om något i och med att jag inte har hund... Så jag hoppas att jag...
2
3
4
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Jag väntar på att valp ska somna efter morgonbestyr och frukost så att jag kan jobba en stund innan vi tar en timme i skogen. Jag har...
Philosophia
1 minut sedan
Svar: 613
Visningar: 17 605
Allmänt
Störiga saker vi stör oss på, del 39
Tjatter Jag har en liknande störning. Jag måste just nu hantera en stor mängd dokument... varav väldigt många är skrivna av någon med vad som...
athena_arabians
38 minuter sedan
Svar: 1 789
Visningar: 91 982
Allmänt
Lekstuga
Småbarn Jag hade (mina föräldrar har kvar den) en sån lekstuga med full takhöjd men eftersom den inte är isolerad alls och saknar indragen el är...
Blyger
45 minuter sedan
Svar: 9
Visningar: 206
Barn