• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare DeZemBer
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 27
  • Visningar Visningar 1 887
Sv: Kattsand

Ever clean less track (stav fel??)
helt suveränt.. luntar ingen ting, jätte drygt.. har försökt att få mina katter att gå på annan sand någon gång.. men nej, då kissade dom brevid istället...

Pussy compact! :bow: Har använt lite andra sorter också men jag tycker den är bäst, både doftmässigt och ekonomisk.
Katten gillar det, dock sprätter den ganska mycket.

Jag använder Tidy Cats Crystals Blend.. Den dammar inte och det är LUKTFRITT :bow:

Använder också sånna där kristaller! Vet inte vad de heter men det är helt okej!

Jag använder också Katty faktiskt. Har i stort sett inte provat nåt annat, o vet inte om jag orkar rota igenom marknaden o testa nåt nytt... Är rätt nöjd ändå, utom möjligen att det sprätts ut rätt mycket sand. :)

Jag använder också Eldorados kattsand efter tips från bekanta. Luktar inte, bildar bra klumpar och katterna går på lådan utan gnäll. Och det är billigt! :)

Liknande trådar

Övr. Katt Katten finns inte längre. Kvar finns tre generösa lådor med kattsand, plus en halv förpackning. Använt Ever Clean. Jag har städat ur...
Svar
6
· Visningar
808
Övr. Katt Vi är ute på landet, utan tillgång till zoo-butik eller leverans från nätet hit. Vi använder vanligtvis Everclean lavendel till vår...
Svar
18
· Visningar
1 264
Senast: Puffindog
·
Övr. Katt Chimera eller chimär är vad det kallas om två foster i ett tidigt stadium slås ihop till ett. När jag läst om det tidigare (och på...
Svar
17
· Visningar
1 179
Senast: Asko
·
Övr. Katt Då bägge katterna bara vill dricka ur kranen och jag är less på starta och stänga av kranarna hemma så funderar jag på fontän. Funkar de...
Svar
5
· Visningar
425
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår