Sv: Kattsand?

Dom kommer säkert att hata varann först. men dom vänjer sej =) har en ny kisse här nu på prov. å hjälp va dom fräser åt varann.
Men de börjar lugna sej nu. Dom bara gnäller lite när dom råkar möta varann i trappen. Dom har iaf inte bråkat nått.

Sv: Kattsand?

Dom kommer säkert att hata varann först. men dom vänjer sej =) har en ny kisse här nu på prov. å hjälp va dom fräser åt varann.
Men de börjar lugna sej nu. Dom bara gnäller lite när dom råkar möta varann i trappen. Dom har iaf inte bråkat nått.

min syrras katt brukar vara här ovh hälsa på och de busar som bara denn.

Jag kommer prova honan är inte färdig ännu så jag har ett tag på mig att bestämma mig. tack för hjälpen. Skall köra hem nu

Liknande trådar

Övr. Katt Katten finns inte längre. Kvar finns tre generösa lådor med kattsand, plus en halv förpackning. Använt Ever Clean. Jag har städat ur...
Svar
6
· Visningar
810
Övr. Katt Jag har ett klösträd till mina kissemissar som har ett par utslitna pelare. Just den sort jag har går inte att köpa reservdelar till...
Svar
5
· Visningar
413
Övr. Katt Vi är ute på landet, utan tillgång till zoo-butik eller leverans från nätet hit. Vi använder vanligtvis Everclean lavendel till vår...
Svar
18
· Visningar
1 285
Senast: Puffindog
·
Övr. Katt Då bägge katterna bara vill dricka ur kranen och jag är less på starta och stänga av kranarna hemma så funderar jag på fontän. Funkar de...
Svar
5
· Visningar
433
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Husvagnsrenovering
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Dejting

Hund, Katt, Andra Djur