Gnist Trådstartare 15 Jul 2009 #1 Går bra ihop?? Här är det inte de små ulliga, gulliga pipande kycklingarna som är det primära målet för kattungarnas uppmärksamhet, utan denna är det som drar: En värmelampa säger missarna
Går bra ihop?? Här är det inte de små ulliga, gulliga pipande kycklingarna som är det primära målet för kattungarnas uppmärksamhet, utan denna är det som drar: En värmelampa säger missarna
Bylund 15 Jul 2009 #2 Sv: Kattungar & kycklingar Först tänkte jag: Varför i helsingland har du stulit MIN katt?! Sen insåg jag att du måste ha hans okända tvillingbror. Hemskt vad lika de var. Måst inflika också att det såg hemskt skönt ut, och att jag blir lätt avis. Hade jag varit liten hade jag legat där också!
Sv: Kattungar & kycklingar Först tänkte jag: Varför i helsingland har du stulit MIN katt?! Sen insåg jag att du måste ha hans okända tvillingbror. Hemskt vad lika de var. Måst inflika också att det såg hemskt skönt ut, och att jag blir lätt avis. Hade jag varit liten hade jag legat där också!