Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag tycker det är "dressyr" knästöd. Allt är ju relevant och vad jag tycker stämmer inte med vad någon annan tycker...
Jag anser att knästöden är i bra storlek, de ger stöd men "klämmer" inte fast.
Om halvblodet har normal manke tror jag den hamnar för nära manken, den är gjord för hästar med liten/ingen manke var det svaret jag fick när jag mailade dem.
På agerstas hemsida finns bra bilder på specialen & exklusiven.
Tror att de flesta är nöjda med sina då de ej finns så många på beg marknaden. Min special blev såld samma dag jag satte ut annonsen.
Men om den ligger bra på din överbyggda, så vettifriden om den funkar på nån av mina raka, en av dem ser visserligen aningen överbyggd ut men på nåt konstigt vis bara IBLAND..
ja, jag säger då det, man kan bli gråhårig av sadlar!
Du kan få en hemskickad som du kan prova i lugn och ro och sedan skicka tillbaka om den inte passar. Det är inte speciellt dyrt (tror det kostade 250:- för två år sedan).
Lycka till, alltid roligt med ny sadel
Hundavel & Ras Nu blev det så att jag avstod från att anmäla oss denna gång. Ju mer jag tänkte på det desto konstigare kändes det att tuta i henne mer...