• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Linderoth
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 600
L

Linderoth

Kieffer sadlarnas bom ska vara ändringsbar. Men var någonstans (helst i skåne) kan man få detta gjort?! Jag vill inte skicka min sadel...

Sv: Kieffer

Såvitt jag vet finns det ingenstans i Skåne det går att få det gjort. Om det inte kommit någon det senaste året dvs. Strömsholm var billigast när jag kollade ,det fanns inte så många som gör det.Flädie tar imot sadlar i allafall Prestige men skickar dem vidare så då kan du lika gärna skicka den själv.

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
589
Senast: Honey07
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
417
Senast: Freazer
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
915
Senast: MissFideli
·
Utrustning Hej allvetande bukefalister! Jag har precis köpt mig en hästtransport, en Blomert Nairobi från 2013 för att vara exakt. Jag skulle...
Svar
9
· Visningar
464
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejting
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur