Killproblem...

Ponsse

Trådstartare
Jag vet inte vad jag ska känna eller göra nu riktigt.

Jag träffade kille L i somras på ett semesterställe där alla svenskar super sig skitfulla, alltså inte det optimala stället att ses. Han var då väldigt snäll, inte alls på som man kan förvänta sig på såna ställen. Vi träffades i Sverige en gång och hade då sex. Därefter berättade jag att jag skulle flytta och då blev han inte alls lika go längre och efter ett tag slutade vi prata. Nu är båda hemma i samma stad igen och vi (jag) har tagit upp kontakten igen. JAG gillade honom väldigt mycket då, och jag ville väl egentligen att vi skulle hålla kontakten bättre än vi gjorde. Nu har vi iallafall bestämt att ses men efter att ha pratat ett tag förstod jag att han bara är ute efter sex, efter "jag vet inte vad som händer i höst" och "vi kan väl ligga och se vad som händer".

Jag blir SÅ delad! Min känsla när han sa de meningarna var att jag blev väldigt ledsen. Jag VILL träffa just honom, för han var väldigt speciell och jag tyckte ju som sagt om honom. Men jag är så så så rädd att bli utnyttjad. Jag har inte haft sex så många gånger men jag har i de flesta fall mest känt mig äcklig, utnyttjad och ledsen efteråt. Jag vet att det är många som kan ses för att bara ha sex, men kan jag verkligen det? Jag kan ju testa en gång, men jag är rädd att jag ska bli ledsen efteråt..

Samtidigt tycker jag att det är så svårt att läsa tecknen. Han var ju inte alls påflugen när vi var utomlands. Varför inte? Då var det han som ville ses när vi kom hem. När jag berättade att jag skulle flytta slutade vi prata. Då kunde han ju tagit tillfället i akt och fortsatt ligga med mig tills jag flyttade.. Eller? Gör jag honom bättre än han är i mitt huvud? Man kanske kan ligga utan att få känslor? Han kanske kan hjälpa mig att inte känna mig så hemsk dagen efter?

Vet egentligen inte vad ni ska göra.. Lite.. peppning eller råd? Jag är nog äldre än vad man skulle kunna tro i min text. Jag är bara rätt oerfaren och ängslig i såna här frågor :cry:
 
Sv: Killproblem...

Jag tycker inte att du ska bara ligga med honom med tanke på vilka känslor du har där inför att enbart ha sex.

Jag är helt tvärtom, blir aldrig kär men kan ha långvariga kk-relationer, vilket jag också föredrar framför att ha ONS.

Sen är för mig sex rätt intimt om det är med en person man tycker om, det är trots allt skillnad på sex och sex för mig, och det är dumt att ha sex med någon man tycker om men inte är på samma nivå som en själv. Med andra ord hade jag inte legat med honom om jag var du.

Men gå efter din känsla, den är viktigast!
 
Sv: Killproblem...

Eftersom du verkar gilla honom och vilja mer än honom skulle jag inte ligga med honom om jag vore du. Det är inte bra att starta något slags förhållande när de två ingående parterna vill ha ut olika saker av det hela.
 
Sv: Killproblem...

Jag hade inte legat med honom när du känner som du gör. Antingen ses ni på en fika/promenad och ser om det kan leda till nåt seriöst, eller också ses ni inte alls.

Det är bara dumt att utsätta sig för saker man räknar med att man mår dåligt av.
 
Sv: Killproblem...

Nej det är lite så jag känner också.. :(

Jag har nog bestämt mig för att inte träffa honom. Jag vet att jag inte kommer må bra av det. Jag är dock rädd att jag kommer få vara ensam resten av mitt liv :crazy:
 
Sv: Killproblem...

Vad säger man till honom? Vi har bestämt att ses en dag nästa vecka.. Låter det rinna ut i sanden? Säger som det är? Men hur säger man det utan att gå in på för mycket detaljer?
 
Sv: Killproblem...

Nejdå tänk inte så! Och min devis är hellre ensam än i dåligt sällskap :)

Hade jag varit du hade jag (kanske fega vägen men jaja) avbokat nästa träff med förklaring dubbelbokning/huvudvärk/sjukdom/arbete och sen haft några andra ursäkter på lager om han vill ses igen.

Alternativet är ju att säga åt honom att du inte vill träffa honom för att du inte är intresserad av enbart sex och att du förstått att det är det enda han är intresserad av just nu.
 
Sv: Killproblem...

Säg som det är. Att du ångrar dig och tror inte att det är sunt för dig eftersom du vill mer än honom. Mer än så behöver du inte säga.

Tycker att Wysiwygs fega alternativ är INGET man gör. Jag hatar när det hålls på ditten och datten. Raka rör och så är det klart.
 
Sv: Killproblem...

Hade jag varit du hade jag (kanske fega vägen men jaja) avbokat nästa träff med förklaring dubbelbokning/huvudvärk/sjukdom/arbete och sen haft några andra ursäkter på lager om han vill ses igen.
Så hade jag också gjort. Folk brukar fatta rätt snabbt.
 
Sv: Killproblem...

Jag tror dock att jag kör på den "vågade" vägen och berättar som det faktiskt är om och när han hör av sig. Jag hatar människor som kör den andra stilen, så det känns helt fel att köra den själv. :)
 

Liknande trådar

Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
11 202
Senast: tott
·
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 483
Senast: cewe
·
Relationer Jag har blivit ghostad. Det gör ont, jag är ledsen och jag saknar honom. Jag vill ha svar - vad var det som hände? Eller egentligen hade...
Svar
11
· Visningar
1 775
Senast: Stefffie
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 441
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp