kingsland storlekar

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare linasvensson
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 168
L

linasvensson

hej!
ska beställa en kingsland shiny väst, men är osäker på storleken.. och har inte möjlighet att prova...

jag har två kingslandsjackor, en typ bomber-regnjacka i strl L, är lite stor, har också en tjockare bomberjacka,typ vinterjacka, också i strl L, den sitter åt lite mer. borde jag kunna ha L i västen då också?

Lina :D

Sv: kingsland storlekar

Västarna är om jag inte minns fel i unisex, alltså ungefär två strl större än vanligt. Jag är normalt en 36a/small, och jag har xxs på min dunjacka. Skulle ha samma om det varit en väst. :)

Sv: kingsland storlekar

Dom är jättestora tycker jag, har XS på alla mina Kingsland saker som är unisex (vilket alla västarna är) och då är dom rymliga! Jag brukar vanligtvis ha 36/38 på jackor beroende på armlängden.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
705
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna... 2
Svar
31
· Visningar
4 523
Senast: JennyLz
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 951
Senast: ildiko
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 898
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Septisk artrit
  • WE-tråden