Bukefalos 28 år!

Kisse darrar

E

emelit

Sitter just nu med lillkissen i famnen där han bestämt sig för att sova. Men han darrar! Varför i hela friden gör han det? Han kan väl inte frysa? Mitt i sommarn?
 
Sv: Kisse darrar

Så gör min kisse ibland när hon drömmer, vet inte om hon ryser eller nåt. Ibland darrar hon för att hon spinner oxå. Hon verkar inte lida av det i alla fall :D
 
Sv: Kisse darrar

Näe, hon fryser inte. Hon drömmer bara. Så gör våra katter med! Jättegulligt när gråa katten ligger på rygg med de fyra vita tassarna rakt upp i vädret och darrar! :love: :D
 

Liknande trådar

Katthälsa Nu börjar det bli ohållbart. Tuva för sina behov på köksgolvet. Det står en låda i köket som rensas ofta, flera gånger per dag. Det var...
Svar
12
· Visningar
1 428
Senast: sthu
·
Övr. Katt En av mina uppfödningar flyttade till min kompis (som är uppfödare) på foder. Då var hon 14 v. Redan från start togs hon bara väl omhand...
Svar
13
· Visningar
1 095
Senast: Bison
·
Hundhälsa Min stora kille (Greyhound x Border Collie x Saluki) får ofta darriga bakben efter intensiva springrusher. Darrandet kan hålla på i...
Svar
19
· Visningar
1 665
Senast: em-pirre
·
Hundhälsa Min 10-åriga dvärgpinscher hanterar inte sitt nya liv i småbarnsfamilj så väl, utan visar tecken på stress. Han är skrälligare än...
2
Svar
23
· Visningar
2 827
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp