peace

Trådstartare
Några bra tips om vart man kan köpa bra & till hyfsat pris kläder att ha på sig när man tränar på brukshundsklubben?

Sv: Kläder

jag har ett par byxor från fristads som jag är skitnöjd med. massor med fickor, förstärkta över knäna och av ett bra material.

ser ut ungefär såhär, fast min modell heter FAS-255K-90
FAS-255K,90.jpg

Sv: Kläder

Engelsons har jättemycket bra, mest jaktkläder iofs, men en del annat också. Mycket bra kvalité, men man kan också välja att köpa lite billigare, men väldigt bra, kläder/skor.

Vi får deras katalog hem på posten fråga inte varför:D

//Gilly

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver komplettera åbäket till stålbur med en canvasbur. Har inte köpt nån sån på år och dar, tar gärna emot tips på bra modeller och...
Svar
10
· Visningar
425
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Har någon erfarenhet av att själv slipa eller lämna in klotång för slipning? Jag sitter med 5-6 helt nyköpta klotänger och ingen är lika...
Svar
1
· Visningar
207
Senast: Sryoqwe
·
Övr. Hund Har en ~2.5 kg chihuahua och vi åker ofta med kollektivtrafik. Han är reaktiv och skäller på andra hundar :devil: men håller käften när...
Svar
4
· Visningar
207
Senast: geting
·
Övr. Hund Vad har ni på er under vintern för att hålla er varma? Kanske främst jaktmänniskorna här på hund, ni brukar ha så snygga kläder... 2
Svar
39
· Visningar
2 543
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Dejtingtråden del 38
  • Kriget i Ukraina, 2023 -

Hund, Katt, Andra Djur