JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Islandshäst
Trådstartare
Trådstartare
solenbakommolnet
Startdatum
Startdatum
25 Jan 2006
Svar
Svar
40
Visningar
Visningar
6 526
Sv: Klädsel vid tävling....
Den här gången ska jag tävla i vita ridbyxor, jodphurkängor med svarta shortchaps i nappa och i min snygga Vallfari-jacka!!
Western
Hej!
Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Utrustning
Hej jag är tjej på 168cm som rider islandshäst, min islandshäst är runt 144cm och jag skulle vilja testa tävla på honom. Har en...
2
Träning
Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Dressyr
Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Guldfasanerna
Övr. Djur Äggproducenter lyser alla ägg som säljs i handeln. Nylagda ägg, även om de är befruktade, innehåller inga kycklingar men om man vill kan...
Mia_R
13 minuter sedan
Svar: 1 558
Visningar: 132 423
Djur
Kattbilder #10
Övr. Katt Det är sååå tröttsamt att bevaka matte när hon krattar! :D
Keb71
30 minuter sedan
Svar: 593
Visningar: 30 984
Katt
Vilken hundras?
Hundavel & Ras För att jag haft mer att göra med beddies än pudlar? Och tycker bättre om de beddies jag träffat än de pudlar jag träffat?
Sen så känns...
Shixle
Idag kl 08:24
Svar: 29
Visningar: 1 164
Hund