Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag tappade nyss min eltandborste ner i en kattmatskål av plast, varpå skålen gick sönder och det skvätte ut våtfoder vilket jag naturligtvis trampade i när jag skulle ta hushållspapper för att torka upp. Någon mer som klantat sig och vill dela med sig?
Jag delar åt en vän. Fyllde på för många nydiskade bestick i ett sånt där bordsställ, lyfter den, fästet lossnar och alla bestick landar i en alldeles nybesökt kattlåda.
Juridik & Ekonomi
Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
Hästhantering
Hej!
Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Hundavel & Ras Men min personliga åsikt är att desto större pudel desto lättare kan man se skillnad.
Toypudlar har jag aldrig kunnat gissa kön på och...