• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare Nisse98
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 16
  • Visningar Visningar 1 005
Sv: klasser

Ja har iutne börjat tävla med min häst än, han fyller ju 6 år år2005.
DÅ blir de ju LD-LB Hoppnig

110 och 120 för tillfället, satsar på 130 i år!

MsvB för tillfället, har inte haft honom så länge.
men jag ska försöka starta MsvA nästa år, i höst eller nåt :)

kankse ska svara ja me, på min egna fråga :p ja rider 120 klasser nu men min nyblivna sjuåring, men under våren har vi tänkt att gå upp till 130 :bump: de blir spännande....

Haha hm just de ja.. De var ett par timmar kvar när jag skrev det.. :P Okej 2005 då:)

Tävlat LB (1m) på ponnyn, kommer under våren att rida LA på honom också om jag har honom kvar.

100-110 ska om allt går vägen deb. 120 senare i år.
med min 6åring!

Innan det har jag tävlat tom LB på ponny!

Vi tävlar tom 110 men första start på säsongen debuterar vi 120. Eventuellt att vi startar 130 till hösten.

Tävlade LA me min ponny men nu äre första året som junior på storhäst :D I höstas blev det två 1m klasser och i år blir det upp tom 120...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Nästan 30 svenska ekipage är på plats i Herning, Danmark för internationella klasser i såväl hoppning som dressyr. Under tävlingens...
Svar
0
· Visningar
48
Senast: Gunnar
·
Utrustning hej! är veredus pro jump ll bakskydd tillåtna i hoppning för storhäst på 8 år, och isf i vilka klasser? behöver hjälp att tolka tr😊🙈
Svar
2
· Visningar
398
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 310
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
16
· Visningar
1 008
Senast: Mli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31
  • Vad har ni för klösträd?