Klätterställen

Guldponnyn

Trådstartare
Hej! Ni som har/haft häst i flyinge, vet ni några möjliga klätterställen med skrittavstånd från Granelundshallen? Alternativt bra övningar för att träna upp hästens mag/rumpmuskler?
Tack på förhand ☺️

Hej! Ni som har/haft häst i flyinge, vet ni några möjliga klätterställen med skrittavstånd från Granelundshallen? Alternativt bra övningar för att träna upp hästens mag/rumpmuskler?
Tack på förhand ☺

Det är helt hopplöst, jag lastar till Övedskloster och rider i deras lilla "park" med rid o promenadvägar vid Vombsjön. :)

Liknande trådar

Ridning Jag är ridlärare på en verksamhet och vill ha tips på olika övningar som är bra att göra i grupp. Både dressyr, bommar och hoppning...
Svar
10
· Visningar
1 333
Ridning Hej! Jag har precis köpt en häst på 6 år. Jätte lugn och snäll att rida, kommer om ett tag. Han behöver bygga lite mer muskler pga inte...
Svar
16
· Visningar
1 547
Senast: Edla
·
Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
718
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 472
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår