NagelacksBeroende

Trådstartare
Jag har blivit förtjust i en klocka som inte verkar gå att få tag i längre, så nu är jag på jakt efter något liknande. Den som jag vill ha är av märket axcent och modellen image, i svart och silver.

Någon som har någon koll på någon som liknar den? (Eller vet vart man kan trolla fram exakt en sådan?)

:bow::bow:

Jag har blivit förtjust i en klocka som inte verkar gå att få tag i längre, så nu är jag på jakt efter något liknande. Den som jag vill ha är av märket axcent och modellen image, i svart och silver.

Någon som har någon koll på någon som liknar den? (Eller vet vart man kan trolla fram exakt en sådan?)

:bow::bow:

Om du kan tänka dig en annan modell rekommenderar jag klockor.nu, dom har ett stort utbud så kan man filtrera på olika alternativ. Kan googla runt lite och som om jag hittar just den modellen du vill ha. :)

Inte helt lik men DWs svarta är supersnygg! Edit: Aha, det kanske inte skulle vara med svart urtavla :) Såg bara länken till cdon som ovanstående postade och orkade inte googla själv.
dw-classic-black-sheffield-36mm-silver.png

Ur & Penn har en väldigt lik fast med armband helt i silver istället för läder, modellen heter Charm och verkar ha artikelnummer X27304-652 :)

Jag älskar Daniel Wellingtons klockor :love: Deras "Classic" påminner en del om den klockan på bilden fast med ett "traditionellt" armband, min favorit är dock "Classy" :love::d

Liknande trådar

Samhälle Jag tycker ändå att diskussionen om vapnen, jägarexamen, licenserna och vapentyp är intressant. Få, nästan inga, mord i Sverige utförs... 16 17 18
Svar
347
· Visningar
8 644
Senast: Dentaku
·
Kropp & Själ Fick idag tid för operation, för jag behöver ta bort min gallblåsa. Tiden är om två veckor, och i brevet var det med papper där det står...
Svar
7
· Visningar
807
Senast: bollen__
·
Hästvård Har haft tur och inte behövt använda förband och därmed Cellona på länge, men nu är det dags att fylla på stallapoteket. Men märket...
Svar
7
· Visningar
613
Senast: CarEr
·
Hemmet Så jag ska köpa ett takduschset till min dusch. Tycker dock det är jättesvårt att veta vilket märke som är av bra kvalité. Vidare har...
Svar
0
· Visningar
268
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tråden för spår
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Fri tillgång på torrfoder?