Knakande leder

Sassy

Trådstartare
Jag är lite bekymrad för Hanoo. Hans leder knäpper och knakar precis hela tiden. Han verkar inte ha ont, eftersom han leker och röjer som en stolle (12 år...), men jag funderar på om det är något som behöver behandlas innan det blir värre :confused:
Ska försöka få tag på vet imorgon, han var på operation idag.

/Hönsmatte

Sv: Knakande leder

Kanske du ska pröva Artrox eller sånna medel, dvs glukosamin. Men prata med veterinären först så dte inte är nått annat.

Sv: Knakande leder

Mmm, jag har inte lyckats få tag på vet., men han verkar ju inte ha ont iaf. Är det verkligen normalt att katter blir lektokiga när de blir äldre :confused: ;) Han stollar runt här som om han vore 1 igen...

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 101
Senast: Skjøldur
·
Katthälsa Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna. Fån början var tanken att jag bara skulle... 2
Svar
25
· Visningar
1 141
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
21
· Visningar
1 348
Senast: AnneB
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på... 2
Svar
34
· Visningar
2 114
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka