Bukefalos 28 år!

Knakande leder

Sassy

Trådstartare
Jag är lite bekymrad för Hanoo. Hans leder knäpper och knakar precis hela tiden. Han verkar inte ha ont, eftersom han leker och röjer som en stolle (12 år...), men jag funderar på om det är något som behöver behandlas innan det blir värre :confused:
Ska försöka få tag på vet imorgon, han var på operation idag.

/Hönsmatte
 
Sv: Knakande leder

Kanske du ska pröva Artrox eller sånna medel, dvs glukosamin. Men prata med veterinären först så dte inte är nått annat.
 
Sv: Knakande leder

Mmm, jag har inte lyckats få tag på vet., men han verkar ju inte ha ont iaf. Är det verkligen normalt att katter blir lektokiga när de blir äldre :confused: ;) Han stollar runt här som om han vore 1 igen...
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
824
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 940
Senast: Niyama
·
Katthälsa Att avliva två älskade katter. När ingen enskild faktor är avgörande nog att definitivt ta det stora beslutet... men ackumulativet av...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
10 745
Senast: Murphy
·
Hästvård Jag har fastnat i en mentalt utmattande cirkel med hästen. Lång historia väldigt kort: Efter en omfattande sårskada för ca tre år...
Svar
14
· Visningar
1 208
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp