Knapp- och bild-bortfall

Corax

Trådstartare
Min dator är inte purung men inte heller från stenåldern.
Den har funkat problemfritt tills här om veckan då den helt plötsligt inte visar alla bilder och ikoner längre.
Går jag ut på Photobucket så syns inte knapparna eller mina bilder och här på buke ser jag bara vissa smileysar och knappar. De flesta bilder i trådarna syns inte heller.
När jag var in på min internetbank idag så fanns där inga knappar och jag tackar min lilla lyckliga stjärna för "peka-med-musen-info".

Vad är det som har hänt? Och kan jag göra nått åt det?
 
Sv: Knapp- och bild-bortfall

uppdaterar till senare version av webbläsare eller byter till mozilla, opera eller nån annan
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 283
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har inte mått så bra på sistone, hälsan verkar vara nere i någon svacka. Jag är trött, yr och har haft koncentrationssvårigheter i...
Svar
0
· Visningar
369
Senast: cassiopeja
·
Ekonomi & Juridik Jag vänder mig till buke för tips, råd och funderingar om hur jag ska gå vidare. Jag har en plan men tänker jag rätt/ska jag göra på...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 797
Senast: lil-sis
·
Hästvård Lillens till och från hälta eller vad vi ska kalla den är tydligen av en envis sort, och jag börjar bli rejält frustrerad. Kort...
2
Svar
24
· Visningar
3 615

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp