Knästöd till Wintec

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Tjalfe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 726
T

Tjalfe

Jag tycker att jag får för dåligt knästöd i min wintec allround, gillar att ha mycket stöd.
Så hörde jag från en kompis att det finns extra stora stöd att köpa till sadeln och sätta på. Stämmer det? Någon som köpt sånna?

Sv: Knästöd till Wintec

Det finns där de säljer Wintec sadlar. Borde funka bra, sätts ju fast på samma sätt som orginal stöden. Har dock inte provat själv.

Jag har dem + allt mittmellan och de är stora och det funkar men är ganska dyra, över 500kr har jag sett prislapp på.

Oj, kostar dom så mycket?:eek: Även fast dom är i syntet?

Hittade några för 415kr på nätet nu... Usch vad dyrt. Trodde bara dom kosta typ 100-200kr.:( jag som är så fattig.:mad:

Jag har stora som du kan få köpa...Intresserad? PM?

Dom kostar runt 380:- här på ATG shoppen i sundsvall. Ska själv köpa mig såna när jag har råd ^^

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
417
Senast: Freazer
·
Kropp & Själ Mamma har artros i ett knä och får ont när hon går. Hon har varit i kontakt med läkare och fått konstaterat artros för några år sedan...
Svar
5
· Visningar
240
Senast: dobbis
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
686
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Svensk Politik 4
  • Eurovision 2025
  • Träning och hälsa del 12

Hund, Katt, Andra Djur