knöl i strupen??!

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Liiiinda
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 971
L

Liiiinda

Har en 4-månaders fölunge, han har fått en knöl ( kan greppa den med handen) längst ner i strupen vid bogen...bara undrar vad det kan vara??? han är pigg som vanligt och äter som vanligt..ska man åka till veterinären??

Sv: knöl i strupen??!

Har en 4-månaders fölunge, han har fått en knöl ( kan greppa den med handen) längst ner i strupen vid bogen...bara undrar vad det kan vara??? han är pigg som vanligt och äter som vanligt..ska man åka till veterinären??

Faktiskt ingen aning om vad det kan vara men eftersom den är så ung så skulle jag ringa till veterinären för säkerhets skull. Ringa och rådfråga kostar ju inget!

Liknande trådar

Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
2 156
Senast: Mint
·
Hästvård Någon som varit med om något liknande o vill dela med sig? Kanske några ge råd/tips? Har såklart haft veterinärbesök o varit in på...
Svar
4
· Visningar
1 034
Hästvård Börjar misstänka starkt att min häst har magsår och har troligtvis haft det länge. 🙁 Har frågat veterinären förut om det kan vara det...
Svar
3
· Visningar
932
Senast: Murray
·
Avel Jag fick en intressant fråga idag om skimmelcancer som fick igång mina tankar och väckte en enligt mig ny intressant fråga. En person...
Svar
6
· Visningar
969
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka