Köpa ridstövlar

cactuspower

Trådstartare
Jag är i stort behov utav ett par nya ridstövlar, då mina graninge har gått sönder, just nere vid själva "foten", på båda stövlarna dessutom.. Så numera läcker det in vatten i stövlarna, vilket inte alls är så särsklit kul.. Har haft mina Graninge sen Julen -00 (?), så de har nu tre år på nacken. Har annars varit nöjd med dom tills nu i höstas då det uppkommit "sprickor" i dom, som sagt..

Så nu är jag alltså på stöveljakt. Vill gärna ha några utav "allroundmodell", alltså inte helt typiska eller utmärkande som varken dressyr eller hoppstövel.

Vad har ni för stövlar? Hur är kvalitén, hållbarheten, passformen, vad är det för märke och modell?? Pris m.m..?
Har du bild på den, får du gärna lägga ut den också..


Tackar på förhand! :bow:
 
Jo, ja har faktiskt funderat lite på MH stövlar, framför allt på MH Sportive High Rider, någon som har erfarenhet av dom?
 
Om du letar lite bland diskussionerna hittar du en del om MH och kanske särskilt om deras skor. Det är inte odelat positivt...
 
Har kollat lite bland gamla trådar, det verkar ju finnas en del delade meningar vad gäller MH Sportive High Rider..

Några fler tips? Tack på f.h..,! :)
 
Jag har nyss köpt den (julklapp) så jag vet inte så mycket...
Men den sitter jättebra, och den är ju jättesnygg!! :bow:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Dressyrsnack 17
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp