"Körning":forum?

L

linneaa

\"Körning\":forum?

Satt och funderade på det när jag var ute och körde idag.
Det finns ju "Ryttar- och kuskutrustning". Och så finns det "Ridning". Då borde det finnas ett "Körning" också. :D
För var ska man lägga trådar som handlar om Körning men inte "Tävla körning"?
Annars kan man ju lägga trådar om Ridning på "Tävla dressyr" :smirk:
/Linnea
 
Re: \"Körning\":forum?

Exempelvis på "Körning"-forumet som finns bredvid "Trav" och "Iskandshäst"? :smirk:
 
Re: \"Körning\":forum?

Nä, det var ju exakt det jag menade. Det är ju "Tävla körning".
Många har ju körning som fritidsintresse. Precis som andra rider. Hm.
 
Re: \"Körning\":forum?

De flesta trådarna på "tävla körning" handlar inte om tävling utan om allt annat runtomkring.
Man kan väl kalla det förberedelse till framtida tävling så platsar ju det mesta under den rubriken.

/Madelene
 
Re: \"Körning\":forum?

Jo, det är ju just så det är i dagsläget.
Men då kan man ju lägga de trådar som nu ligger under Ridning på "Tävla dressyr" (eller hoppning eller fälttävlan eller nån av de andra), med samma argument.. :smirk:
De på Tävla islandshäst vill ju inte ha trådar om turridning, de på Tävla trav vill inte ha trådar om "ridtravare". Det var därför jag började på fundera på varför kuskarna måste stå ut med det.. :p
 
Re: \"Körning\":forum?

Jo det har du helt rätt i faktiskt.

Tyckte själv det kändes konstigt i början att gå in under "tävla körning". Men jag har vant mig.

Tycker det fungerar bra just nu eftersom det inte är så jättemånga nya trådar så det känns inte nödvändigt att dela upp det. Inte än i alla fall.

Men blir det mycket trådar på körning så är det ju bra att kunna dela upp det.

Måste fundera vidare, det bara snurrar för fullt i huvudet just nu! :confused:

/Madelene
 
Re: \"Körning\":forum?

Jo, det stämmer nog att mängden trådar inte är så stor.
Men det tål att tänkas på inflr framtiden.. ;)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Var lite osäker i vilket forum jag skulle lägga den här, men vi provar med hästmänniska. Jag har länge funderat på hur mycket/vad man...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 859
Senast: Cambrie
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
2 950
Senast: nullo-modo
·
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
2 828
Senast: Solstig
·
Utrustning Känner mig lite omodern nu, men har börjat fundera på att köpa thermoridbyxor som komplement till de riktigt kalla dagarna. Jag går i...
2
Svar
22
· Visningar
1 339
Senast: Buongusto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp