mysboll Trådstartare 22 Apr 2004 #3 *hehe* jag visste väl att det var nånting jag hade glömt! Hemsidan
Zaga 22 Apr 2004 #4 Jag gillar bakgrunden! Varför har du har den där första sidan? Tycker iaf att du ska försöka få in den lite mer i sidans design!
Jag gillar bakgrunden! Varför har du har den där första sidan? Tycker iaf att du ska försöka få in den lite mer i sidans design!
Zaga 22 Apr 2004 #6 Ska du ha den kvar tycker jag den ska passa in i sidans design (vilket jag inte tycker den gör nu). Med det är ju du som ska bestämma och tycka!
Ska du ha den kvar tycker jag den ska passa in i sidans design (vilket jag inte tycker den gör nu). Med det är ju du som ska bestämma och tycka!
mysboll Trådstartare 22 Apr 2004 #7 Nej, jag vet den är ifrån en annan sida som jag gjorde (som skrotades pga. fantasibrist :smirk Vi får se hur jag gör..
Nej, jag vet den är ifrån en annan sida som jag gjorde (som skrotades pga. fantasibrist :smirk Vi får se hur jag gör..
Zaga 24 Apr 2004 #8 Nu blev den ju ännu snyggare! Lånade lite inspiration från din nya bakgrundsbild (fast jag tänkte göra det från den gamla) till min sida!
Nu blev den ju ännu snyggare! Lånade lite inspiration från din nya bakgrundsbild (fast jag tänkte göra det från den gamla) till min sida!