JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Kommer inte in på skype. Nån mer?
Nån mer som har problem med det?
Blev utloggad och när jag skriver in namn och lösen så känner den inte igen det, har provat logga in med microsoftkonto (e-mail) också men det funkar inte heller. Då blir det bara en vit ruta.
Kultur
Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
13
14
15
Tjatter
Visst kör vi i år också? :D
Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom...
16
17
18
IT & mobiler
Jag har fått bra hjälp här tidigare så frågar igen :)
Jo, nu kan jag inte maila från min mobil... det kommer en såndär skarp felsignal...
Relationer
Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år.
Förhållandet är inte alls bra och de...
4
5
6
Eurovision 2025
Kultur @sjoberga nyfiken på vilka mello låtar du tycker är bra? Själv kollar jag aldrig på mello men gjorde det faktiskt förra året eftersom...
MJLee
3 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Lång dag börjar gå mot sitt slut. Suttit i möten oavbrutet sedan i morse. Bra möten men det tar på krafterna efter några timmar. Nu är...
Hermelin
6 minuter sedan
Fri tillgång på torrfoder?
Hundhälsa Gällande magsäcksomvridning så är det betydligt bättre att hunden äter lite och ofta än mycket och få gånger. Risken för...
LaMagia
8 minuter sedan
Svar: 22
Visningar: 1 506
Hund
Dalmatiner
Svar: 140
Visningar: 5 087
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Ja, jag hade ju sagt detsamma om cairnterrier - att de är lätta som valpar! Och jag tycker väl inte att borderterrier är någon extrem...
Roheryn
Idag kl 13:39
Svar: 935
Visningar: 67 260
Hund