KOntrakt vid utbildning??

caradan

Trådstartare
Kommer troligtvis att lämna bort min stora ponny för inkörning inom kort och undrar då hur jag ska göra med kontrakt??
Vill ha honom på ett visst sett då han kommer hem...

Någon med förslag??
 
Det kan nog vara svårt att lämna garantier när de tar emot en häst för utbildning. Alla individer är olika och de kan nog inte vara helt säkra på att din häst blir exakt som du vill ha den.
Diskutera med dem och försäkra dig om att de arbetar med hästen på ett sätt som passar dig och framförallt din häst. Lämna bara hästen till någon som du får förtroende för.
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
1 079
Senast: Inte_Ung
·
Anläggning Hej! Jag har blivit vräkt ur stallet min häst står i, pga att hon sparkat en annan häst (inget märkvärdigt, ingen skada) samt de andra...
Svar
2
· Visningar
1 276
Senast: Mia_R
·
Anläggning Jag funderar på inackordering och behöver hjälp att bolla lite.. Förutsättningar: Tre egna hästar (två shetlandsponnys, en stor) på...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
11 684
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Jag har vid ett tillfälle blivit nekad att komma till en löshoppning när jag hade en häst på inridning, det var sista gången innan 3-års...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 909
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Guldfasanerna
  • Rintränings- och utställningstråd

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp