Köpa från england?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare godisnunna
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 1 732
G

godisnunna

Är det verkligen sant att GPA-hjälmarna är billigare i England? Lönar det sig att skicka efter en sån? (såklart provar man ju först i affären vilken storlek så det inte blir krångel ;) )
Någon med erfarenhet?

Sv: Köpa från england?

Ah, schysst! :idea: Ska titta efter tyska sidor, antar att tyskarna har euro?

Ingen som möjligtvis vet någon tysk sida som har billiga GPA? Eller engelsk?

Vi har precis köpt en GPA speed air från England, frakten var 21 pund och då blev det totalt 2800 kr i svenska. Då får man den körd hem. Detta var från Newitts.com.

Vi handlade samtidigt en Wellington proffesional hjälm från ett annat ställe ( chiltonequestrian.net) och där var frakten bara 9 pund, vet inte om den blir hemkörd eller kommer per post då det var en längre leveranstid på den så vi har inte fått den ännu.
Men det blev totalt 1600 kr för den
Jag känner mig nöjd då vi hart tjänat ca 3000 kr på att köpa hjälmarna från England:bump:

jag köpte min speed air från england, 2800 inkl frakt, tog kanse 10-12 dar innan den kom :)

jag vill oxå vet och har dom tone one tone hjälmar där oxå??

Liknande trådar

Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 216
Senast: sweep
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Fordon Jag sitter och slötittar annonser på bilar, ev. köpa min första bil. Kanske imorgon, nästa vecka eller kanske inte ens sker om flera... 2
Svar
21
· Visningar
994
Senast: Hermelin
·
Utrustning Jag köpte för dryg månad sedan en Lister Eclipse och använde den för första gången idag, ville ha en riktigt bra maskin efter att i alla... 2 3
Svar
44
· Visningar
1 217

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka