Köpa på eurohorse? vad?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Misty_1996
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 26
  • Visningar Visningar 2 009
Sv: Köpa på eurohorse? vad?

ja jag va faktiskt oxå inne i börjes monter ett par ggr. först på morgonen för att lämna lite grejer som jag hade med mig och som dom glömt hemma.
sen va vi där o kikade lite (min kompis skulle ha ett hundkoppel) men det va när det va lugnt med folk ALDRIG att jag hade stått där o trängts! :smirk:
visst kan dom ha grejer med sig dit som dom inte säljer i affären, typ tillfälliga partier o så. oftast ännu billigare där oxå än i affären.

Mias schabrak kostar 298:- i "min" butik. Vad de kan kosta på mässa har jag ingen aning om.

*knapplån*

var där i fredags, råkade handla för runt 900 spänn.

det blev bl.a. vitt schabrak med brodyr (hästens namn), blåa senskydd (har träns i samma färg hemma), rosa schabrak (det var ju sååå sött och kostade bara 100 kr :angel: ) , träns med pullargrimma och gummitrådstyglar, rakt bett, tömkörningsgjord, grimma till shettisen....

Stigbyglar
Dressyrstövlar (om jag hittar)
Anatomisk dressyrgjord
Regntäckke med hals
ridbyxor (randiga:love: )
dressyr schabrak
Kandarträns

Jag HAR köpt :) :

2 st broderade shabrak
1 vojlock
2 bomulls täcken
1 par short chaps
1 lädergrimma
2 grimmskaft
3 påsar hästgodis ;)
1 långspö
1 flaska B-vitamin
1 Aloe vera gel
och 2 smakprov av müsli

Det var så kul men ack så tomt i plånboken blev det...;) ;)

jo du tack här oxå, kontot blev oxå rätt tomt visst :angel:

alexa b skrev:
Mias schabrak kostar 298:- i "min" butik. Vad de kan kosta på mässa har jag ingen aning om.

Oj det var billigt! Hos mig ligger dom runt 340-380 kr :crazy: beroende på modellen. Vet ej vad de kostar på mässan. Ska dit imorrn! :bump:

Finns massvis med saker jag vill ha men får se vad jag hittar o får råd med när jag kommer dit! :D

Liknande trådar

Utrustning Hej, vet någon här något om böckman duo R? Vi funderar på och köpa men för min häst som får panik och blir klaustrofobisk i trailern...
Svar
2
· Visningar
270
Senast: Panikponnyn
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
663
Senast: Honey07
·
Utrustning Nu har takluckan till min Thule Equilner från 2009 gett upp. Den ena plasthållaren, som håller upp luckan, har helt enkelt gått sönder...
Svar
3
· Visningar
242
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
5
· Visningar
332

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Besiktning nödvändig?
  • Hingstvalsfunderingar 2025
  • Dressyrsnack nummer 18
Tillbaka