Köpa photoshop utan att bli utfattig

Mirre

Trådstartare
Skulle behöva det, men det är ju så satans dyrt överallt!
Kan man köpa det någonstans utan att det kostar så vansinnigt?

nej det kan vara lite knepigt och tar många försök innan man lyckas. Det är dock värt det när man väl hittat en bra version. Du har ingen datorkunnig person som kan hjälpa dig?

Photoshop elements är ju billigare... Max 700kr men det är ju ganska begränsat... Pixlr är ett bra substitut. GIMP är ju gratis, Artweaver och Paint.NET är hyfsade till enkel bildredigering och även de är gratis.

Jag har picasa , räcker för mig. Beror på vad man ska ha för program, och till vilken nytta :)

Bara jättenyfiken :D Hur menar du med "otroligt låst"? Jag har nämligen aldrig känt behov av liknande program :p Har du fotoredigering som yrke?
Nej men tanken är väl att utveckla fotandet och ha det som yrke i framtiden :)
Lägger ut mina bilder på fotosidan och vill gärna kunna redigera lite först. Har en bild av hur fotona ska se ut i huvudet, men behöver ett redigeringsprogram för att få dem så :p

Doh!
Håller på med en bild nu i pixlr, när den äntligen var klar så råkade jag trycka fel så jag kom tillbaka till startsidan sas. Bah! Nu får jag ju börja om

Skulle behöva det, men det är ju så satans dyrt överallt!
Kan man köpa det någonstans utan att det kostar så vansinnigt?

Om du inte måste ha absolut nyaste PS finns CS2 att ladda ned utan kostnad från Adobe. Det heter att man skall ha köpt licens men de gör ingen som helst koll och man får full version med licensnummer. Skillnaden mot senaste versionen av photoshop är inte särskilt stor heller tycker jag, jag uppgraderade mest för att det var kul att testa nyaste.

Liknande trådar

IT & mobiler Vi behöver köpa in headset till jobbet för person som sitter och svarar i telefon och vart vänder man sig inte om inte hit när man inte... 2
Svar
22
· Visningar
722
Senast: sthu
·
IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 068
Senast: fejko
·
Kultur Jag försöker köpa biljetter till bob hund i Köpenhamn. Biljetterna började säljas i dag klockan 10 men de hann bara precis öppna sedan...
Svar
2
· Visningar
356
Senast: fejko
·
IT & mobiler Jag har ingen dator hemma men tycker jag behöver något att skriva på. Jag har ju min jobbdator på jobbet och så telefon, har därför...
Svar
12
· Visningar
401
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka